woensdag 19 oktober 2016

Patternfusion en een verjaardagskind | Vogeltjes alom

Jurk en petticoat

Ik deed aan #patternfusion door het lijfje van de (gratis) Izzy top te combineren met het jurkje uit SVDHZ 1 dat ik eerder ook als eens maakte. De gelijkende ronde afkniplijn bracht mij op het idee! Het was wel even puzzelen, want het sloot niet super aan.

Patternfusion

Omdat ik heeeeel zuinig met de stof moest doen combineerde ik met de hartjes en is de rok wat smalletjes. Ik maakte er een petticoat bij, met tricot taillebandje en een met strikje verstelbaar elastiek.

Petticoat detail

Verder hadden we zelfontworpen uitnodigingen:

Uitnodigingen collage

Een verjaardagsbord:

Verjaardagsbord

Een bij mijn vriendinnetje bestelde taart:

Taart van TaartjesToko

Passende versiering: "Ik vind dat lelijk mama!"

Slingers

En een blije zesjarige!

Op model

Op model met auto

Stof: hartjes uit de voorraad, vogeltjes ooit gekregen van KaatjeNaaisels en eindelijk gebruikt :)

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd (met jullie) prinses! Wat een prachtige jurk. Liefs van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de 6-jarige! Prachtige jurk heb je gemaakt! Hier sinds kort ook een zesjarige (en een moeder die moet wennen aan grotere stukken stof behoefte ;).....)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja he?! Nou ja, dan krijg je dus dit, colourblocking ;)

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met de 6-jarige! Prachtige jurk heb je gemaakt! Hier sinds kort ook een zesjarige (en een moeder die moet wennen aan grotere stukken stof behoefte ;).....)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat mooi allemaal, en wat wordt ze groot. Zelf ook een vogeltje die kleine!
    Prachtige jurk, prachtige taart (wat is er in hemelsnaam lelij aan :) ), uitnodigingen, mooi zo'n thema!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De versiering aan de lampen vond ze lelijk ;) En dank je :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...