maandag 19 oktober 2015

Naaien voor de zomer | Pleat fold top

Pleat fold top

Tja, ik ben wel eens niet de snelste. Deze zomermaaksels maakte ik (af), tja, in de herfst. Met een nieuwe zonnebril en enig omkopen (nee, geen snoep!) kreeg ik het meisje zo ver om te poseren.

Op model 3


Op model

Echt een leuk naaisel om te maken, heel anders dan ik normaal naai, een leuk, zacht, draagbaar, toch mee-rekkend hemdje van een (soort) katoentje. Kijk voor meer originele patroontjes ook eens bij made-it patterns! Nee, geen aandelen ;)

Op model 1

Helemaal niet erg, wordt volgend jaar vast nog wel gedragen :)

Collage

Patroon: pleat fold top van made it patterns
Patroon legging: vergroot van hier
Stof: ooit via mp, stof legging via kringloop

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Dit patroon kocht ik ook toen het uitkwam, maar hier ging hij op de stapel voor volgend jaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. was t maar vast zover...!! :) :) Leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...