dinsdag 7 juli 2015

Knippie tuniekje

Tuniekje

Ik maakte vrij snel na dit Knippie succesje nog iets uit dezelfde bijlage. Omdat ik teveel stof had voor een shirtje, en te weinig voor een echt jurkje, werd het een tuniekje restjes stof moeten gelijk op tegenwoordig.

Op model

Op model 2

Mouw detail

Super leuk vind ik het stofje, en het wijde bovenstukje met elastiek in mouwen, hals en taille.

Ik paste de mouwen aan (ik maakte geen apart pofdeel maar gewoon wat uitlopende mouwen) en plaatste een kort rokdeel onder de onderzoom van het shirtje.

Actie

Actie 2

Actie 3

Ik schoot mijn telefoon vol tijdens een namiddag tripje naar het speeltuintje. Ga daar eens liggen, op dat rode, dat wordt een mooie foto!

Mooi rood is niet lelijk

Op model 3

Meisje blij, ik blij! En nu het weer wat koeler is kan ze het ook weer aan :)

Tuniekje

Stof van hier
Patroon (aangepast) Knippie 2/2015, bijlage.

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk, perfect voor een hollandse zomer! Leuk zo'n fotoshoot die een gezamelijke missie is met verschillende einddoelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. restjes meteen opmaken, dat doe ik ook! tegenwoordig knip ik uit alle tricot restjes ook meteen 15 keer 15 centimeter vierkantjes. Dat gaat ooit een deken worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...