donderdag 28 mei 2015

Voor eindeloos lange benen

4 leggings

Ik maakte voor het groeiende kind nog snel een paar zomerleggings, dus van dunne tricootjes die ik nog had liggen. er was veel en direct behoefte aan, dus het kostte nog moeite om ze allemaal tegelijk uit de was te hebben voor een foto en strijken doe ik niet, sorry!

blauw en gekleurd

De blauwe is feitelijk een recykleersel, want ik knipte eindelijk deze jurk door en maakte er een shirt voor mij en deze legging voor het meisje van!

Roze legging en pyjamabroek

Van de roze stof maakte ik een legging (die erg lang uitviel, zag ik op de eerste foto??) en een pyjamabroek zoals hier in huis graag gedragen: gewoon wat wijder bij de knietjes, korter en met een rondgeknipte niet afgewerkte strook onderaan gelockt.

En leuk he, deze vlindertjes!

Vlinderapplicaties

De rechter naaide ik er voor de leuk op, uit een restje van deze stof. De linker twee dagen later toen er ineens een enorm gat zat! Toeval bestaat niet, haha, hij voelde zich zeker een beetje alleen.

Gat

Foto's op model zag je al op facebook passeren, net als mijn blauwe van de jurk geredde shirt trouwens, tijdens de Me Made May 2015 foto's.

Ook hier weer eens labeltjes gebruikt, altijd handig voor een zichzelf aankledend kind om de voorkant te bepalen!

Labeltjes, altijd handig

Stof van ooit van de markt, cirkelstof van ooit van hier
Patroon zonder zijnaden, zelf aangepast, van hier

2 opmerkingen:

  1. Leggings, daar heb je echt nooit genoeg van! Leuk ook die pyjama broek! Enne.... strijken doe ik ook vrijwel nooit, behalve in de naaikamer, foto's probeer ik altijd direct nog voor de eerste was te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...