maandag 25 mei 2015

Het zijn er twee

Twee shirtjes

We gingen op verlaat kraambezoek.

Twee jongetjes. Ik ben bezig mijn kast op te ruimen, aanleiding genoeg om snel nog wat te naaien, toch veel te veel stof in huis ;) Alleen vond ik bijzonder weinig geschikts voor jongetjes, zeker voor jongetjes van ouders met smaak, dus greep ik maar weer naar het vertrouwde concept.

Ik mixte dezelfde stofjes door elkaar voor twee bijpassende maar niet gelijke broekjes en shirtjes.

Met blauw

Als vanzelf ontstond er iets nieuws toen ik eenmaal bezig was: één shirtje werd afgewerkt met petrol, ééntje met oranje details.

Met oranje

Ik deed ook maar weer eens labeltjes in de zijnaad:

Twee labeltjes

En waarom dan geen passende vrolijke boordstof om al dat stylisch donkere wat op te fleuren?

Twee broekjes

(Fijn zo'n grote voorraad! En toevallig bleken de al vastgezette labeltjes ook nog mooi uit te komen bij de gekozen boordstof!)

Twee setjes

Een leuk mixy matchy resultaat vond ik. Ze waren er blij mee, gelukkig. We namen ook nog een lekkere cake mee, jammie, later hopelijk nog eens het recept!

Stof overal en nergens vandaan: boordstoffen van mp, dierenprints van hier, donkerblauwe tricot van hier, bruine stof van de markt.
Patroontjes uit Ottobre

7 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan zeg! Uit welke ottobre komen de patronen als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al van een hele tijd geleden... Heeft het zin dat ik dat nazoek?

      Verwijderen
  2. Tof zeg, krijg je als ouders van een tweeling (of zijn t 2 ouderparen?) ineens een mooi setje kleertjes die bij elkaar horen maar toch verschillend zijn. Heel erg leuk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Oh ik vind die broekjes so cute <3. Heerlijk moet dat zijn om zo'n mooie zelfgemaakte kraamkado's te mogen ontvangen. Chapeau! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...