vrijdag 7 november 2014

Herfstige hertjes

Schoolkind in herfsttenue

Ik bedenk al sinds de zomer steeds dat een schoolgaand kind toch nieuwe kleren nodig heeft. Of in elk geval passende, hele kleren ;) De zo mooi gematchte outfit was een toevallig product van de random- kleding keuze van het model ♥♥.

Voor warme benen naaide ik een herfstige legging:

Legging


En zo ziet dat er dan uit in de middag, even chillen :

Chillende kleuter

Stof van hier
Patroon: deze vergroot: heel weinig verbreed en vooral wel verlengd. Dat was nog een puzzel op zich.

PS: Let op de give away van de Fat Quartershop! Die loopt nog een week, dus deel dit bericht en reageer als je dat nog niet hebt gedaan.

Ook nog een speciaal welkom aan de nieuwe volgers! Gezellig dat jullie erbij zijn gekomen. Hopelijk bevalt het en blijven jullie hier meelezen en reageren :)

7 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...