dinsdag 24 september 2013

Klusjes begeleid door de "Poet of Rock and Roll"

Vandaag zette ik mij (eindelijk) tot een paar vervelende klusjes.

Ik demonteerde en ontkalkte de (lekkende) thermostaat-douchekraan.

Thermostaatkraan ontkalken

Op zich gelukt, maar het lekt nog, en hij blijft stroef gaan. Op zoek naar de gebruiksaanwijzing vond ik dit:

Garantiebewijs

5 jaar garantie! Laat dat dan maar de oplossing zijn: terug ermee en eens kijken of dat wat oplevert. 

Ook ging ik vervelende schimmels in de kit te lijf, brrr, i hate schimmel :( en ik haat chloor trouwens ook. Nu zijn ze vermoedelijk wel dood, wegpoetsen lukt dan over een tijdje wel weer (maar geen foto, haha).

Ik verving een totaal verroest sluit-magneetje voor de hor op zolder. En daar kwam nogal wat hak-, breek- en zaagwerk aan te pas. Maar het zit! En het werkt.

Magneetje

Ook sopte ik de vensterbank en de hor zelf, oei, was dat al eens gebeurd sinds we hier wonen? Nu moet ik nog iets aan het hordoek doen, maar ik kreeg de schuiver er niet zomaar uit, dus dat heb ik maar even provisorisch opgelost met plakband. Ik weet uit ervaring dat dat best goed blijft zitten ;)

Provisorisch

Toen maakte ik voor vanavond alvast een heerlijke tortilla met pastinaak, nog lekkerder als hij al even klaarligt.

Al met al geeft dat een heel tevreden gevoel :) Ondertussen luisterde ik uuuuren hiernaar. IK WAS ERBIJ!!!



Wat een geweldige ervaring.

Ik was nog niet per se fan, maar nu wel. Zo'n beetje het hele concert lijkt online te staan. Ik zeg: boxen aan en genieten, en vertel me vooral wat je ervan vond. Respect voor deze troubadour, hij werd zaterdag 79 maar stond de avond ervoor nog 3,5 uur op het podium, en gaat in november gewoon weer door met zijn concerten (maar niet in Europa, helaas).

PS ik heb me 4 dagen ingehouden om hier te vertellen dat ik hier was, normaal staan hier alleen mijn projectjes tenslotte. Maar het was sterker dan ikzelf, haha.

4 opmerkingen:

  1. Waarom zou je dat nu niet vertellen, da's toch leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww boffert.. ik ben 2 jaar geleden in ahoy geweest naar leonard.. ben al fan vanaf mijn 19e!!!
    dit jaar geen geld.. maar alstie weer komt.. op zijn 80e ga ik weer!!!
    wat een fantastische man he?? en zulke mooie optimistische en troostrijke teksten!! hij heeft me met zijn gezang door heel wat ellende heen gesleept!
    je bent een prima klusser!!
    ik ben in de tuin bezig geweest vandaag... 3 appelbomen en 2 perenbomen leeggeplukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, goed die klussen!!! Ben zelf ook steeds beetje bezig, met elke afgemaakte klus komen er 2 bij maar geeft niet, houdt je bezig!
    Ja, die L., al een held uit mn jonge jeugdjaren en nog zo'n lekkere vent met zo'n mooie stem, goh!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...