donderdag 26 september 2013

Gewonnen!

Ik won deze lieve give away bij  Charlotte. Joepie! Charlotte heeft een leuke blog, ga er ook eens kijken.

Gewonnen bij Charlotte

Wat een heerlijk pakketje, die envelop alleen al. Zo vrolijk dat zelfs de pakketbezorger het met een grote smile af gaf, geen toeval volgens mij :) Ik kon een beetje vrolijkheid zelf ook goed gebruiken die dag.

Dank je wel Charlotte! Dit krijgt zeker een creatieve bestemming en dat zien jullie dan natuurlijk ook hier terug. Het stofje mag geen probleem zijn, maar moet denk ik wel wachten tot het voorjaar. Met de kraaltjes en het draad moet ik iets nieuws bedenken, leuk, een uitdaging, ik voel al wel iets borrelen maar dat heeft nog even nodig.

Over de dromenvanger moet ik mij nog wat inlezen. Hoor je daar iets bijzonders mee te doen? Naast je bed? Mag het ook in de tuin, of in de auto? Of gaan dan alle mooie dromen aan je voorbij...

PS Je maakt nog een paar daagjes kans om mijn give away te winnen! Klik hier.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat het is toegekomen. Ik ben al benieuwd wat je er mee gaat doen :) . Veel plezier alvast!

    Groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeeeeeeeeeeel leuk !! Volgens mij moet je zo een dromenvanger eigenlijk voor het raam hangen. Bij m'n dochter en zoon hangen ze aan hun bed....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...