zaterdag 4 augustus 2012

Luchtig naaiprojectje | zomerbroek

Ik noemde het hier al, deze hadden jullie nog tegoed:


Een razendsnel zomers broekje. Naar ditzelfde patroon, handig om dat klaar te hebben liggen zeg! Ik maakte het broekje van een luchtige katoen, met een smal taillebandje met daarin een knoopsgatenelastiek.


Het werd een beetje hoogwater, en ik liet onderaan de buitenkant van de pijpen twee splitjes open. Deze splitjes en de zomen onderaan werkte ik niet af, anders dan met een lockzoom. Alles voor het luchtige effect ;)


Ik kocht de stof al weer even geleden hier

We waren vanochtend in de mooiste dierentuin van het land ;), een mooie omgeving om deze groene broek in actie te zien.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Zo mooi dat stofje, echt grasgroen :-)
    En die taille dat is echt ideaal voor smalle dametjes zoals de onze he? Ik kan bijna niks anders meer kopen (nee ik ben veel te onhandig voor naaien) dan met die knoopsgaatjesband. Schattige foto's
    XXXC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...