donderdag 1 juni 2017

Jurkje met kant

Ik ontvang de zon...

Ik vond in mijn kast twee perfect kleurende stofjes en naaide een jurkje voor het kind.

Jurk 2

Voor de rok knipte ik een a-lijn met extra ruimte aan de stofvouw. Dit werd een stolpplooi, voor en achter.

Met de zon in mijn haren

De "schulprand" knipte ik zelf door het patroon van het het kant te volgen. Deze jurkjes gaan toch niet eeuwig mee, dat leek me wel kunnen.

Rokje

Aan de achterkant is de rok wat langer.

Krullen

Jurk 1

Patroon:
(Aangepast) t-shirt van de dromenfabriek (gratis patroon, ik nam wat breedte weg in het voorpand bij de schouders) en zelf getekende rok
Stof van hier.

2 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtig jurkje!! Kleur en model en kant hartstikke mooi! Je bent weer lekker op dreef mamma!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...