woensdag 24 mei 2017

De t-shirtfabriek

T-shirt fabriek

Ik maakte een eindeloos lange reeks t-shirts die mijn blog nooit haalden. Ik varieerde met mijn basispatroon, en ontwikkelde twee nieuwe basics. Grootse plannen had ik ermee, tips, tutorials, mijn ervaringen met patroontekenen met jullie delen, zucht. Energiegebrek zat in de weg.


Nu maar gewoon een set leuke foto's. 3 x mijn basispatroon (mamashirts):


Voor deze mamashirts (basispatroon) speelde ik wat met de vorm van de hals, rimpels, prinsessenmouwen en langere boorden.

Rimpels en boorden


Een patroon met boothals en bustenaad (dat ik ontwikkelde op basis van de "romantische jurk")


Wat zilveren details langs de hals-schouderlijn en de boorden:

Glam details


Raglan (compleet aangepast, maar begonnen met gratis patroon van haar, dat helaas niet klopte en daarom nu verwijderd is):


Variaties in de boorden en de paspels/band in de mouwinzet:

Loze paspel


Ik maakte ook nog een (aangepaste) hemlock tee:

Hemlock tee

Patronen: zelf ontwikkeld of geleend en aangepast.

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijn shirt! Zeker met al die leuke stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Ik draag ze ook elke dag zowat :) ♡ vrolijke stofjes, ook voor mijzelf.

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...