zondag 26 april 2015

April Anders # 4 | Oeh, durf ik dit aan?

Op model

Ik ben niet de slankste, een typisch geval van peer, met brede heupen en zadeltassen :(. Toch denk ik dat dit nog best wel okee staat. Misschien durf ik het zelfs wel aan, ooit!

2 stiksels

Dit was echt het eenvoudigste naaisel uit mijn April Anders reeks. Letterlijk twee stiksels, al moest ik die wel een paar keer overdoen tot ik een mooie passing had. (Op de foto is de rok binnenstebuiten, zodat je de stiksels kunt zien.) De stof is een soort non-woven, synthetische zeemleer (ging door voor kunstsuede), en rafelt dus niet. Geen zomen! Sinds ik dit stofje in huis heb, had ik er zo'n soort rok mee bedacht.

Check April Anders:
✔ Is het anders? Zeker, brrr, in zoiets body-huggings ging ik niet eerder naar mijn werk.
✔ Past het bij de huidige mode? Volgens mij wel, kokerrokken alom, en deze kleur past er volgens mij ook wel bij.
✔ Past het bij mij? Dat moet nog blijken, of ik hier echt mee de straat op ga. Maar voor nu, voelt het wel als een echte MultiVroon, misschien wel omdat het zo super eenvoudig is met een spectaculair resultaat. Ik denk wel dat er weer een paar kilo af moet voor ik erin de straat op durf. Uiteraard plaatste ik hier de meest flatteuze foto's.
✔ Is het in april geblogd? Ja, hierbij staat de teller op 4 van 5! Ben ik nu vast blij dat ik zo ver al ben gekomen! De andere werkstukken vind je hierhier en hier.

Collage 1

Stof van hier
Bloesje van hier

8 opmerkingen:

  1. Staa je goed! En het verbergt die brede heupen volledig blijkbaar want ik zie niks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je benadrukt met deze rok ook wel je sterke kant, je hebt een slanke taille! Ik vind je er heel goed mee staan.
    Maakte ooit ook zo'n versie (met iets meer werk), sommigen vonden het prachtig (anderen wat minder). Ik heb hem enkele keren gedragen, maar was nogal onpraktisch wegens heel smal onderaan (in een uit de auto pffff). Ik kon er niet meer in :( en hoop dat iemand anders er nu mee straalt (deed hem naar de kringloopwinkel).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, je kan het hebben hoor. Zeker een smalle taille. Ik ben gewoon recht aan alle kanten, bij mij zou zo een rok echt geen potje zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan prima hoor.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat je goed, zeker door je platte buik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker anders! En een slanke taille.
    Mijn april anders is niet zo gelukt. Drie mislukte projectjes. Maar nog wel bezig met een jurk (june dress lmv), die gaat wel lukken volgens mij (als ik een blinde rits erin krijg, nog nooit gedaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, mooi! Staat goed, die felle kleur, zeker met het zwart van de rest!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...