vrijdag 17 januari 2014

Vakantieknutsels 1

IMG_3695

Op vakantie nam ik dit dikke garen mee. Passend bij het winterse sfeertje haakte en breide ik erop los, vooral voor het meisje. Met de groene bollen begon ik een project voor mijzelf, hopelijk kan ik dat ook nog eens showen :)

"Schapenvachtje" in gerstekorrel met omkrullende boordjes (foto van vanochtend! Oei, vlekje...) :

Schapenvachtje

Muts zoals deze, en rokje:

Rokje en muts

Voor de muur in het vakantiehuisje, in haar sweaterjurkje met monsterzak, gaf dat het volgende mooie kleurenpalet ;)

Muur met kind

Garen van hier

PS: vanaf morgen weer een paar recykleersels hier!

8 opmerkingen:

  1. Jeetje wat maak je toch gave dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker bezig ! Lekkere wol is dat hè, heb ik wat sjaals van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gilet vind ik echt super leuk geworden.
    En een muts kun je nu soms best wel gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. giletje is prachtig!!!
    en dat ienieminierokje hahahaha zoooooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze kan al goed poseren hé :-) Toffe creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was nog ff aan t zoeken naar deze vakantieknutsels (1), toen ik nr (2) zag... O ja, dit, hartstikke leuk ook, dikke pennen, snel thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die met dat kleurenpalet trouwens... prachtig, kan zo in de Vogue, zeker met haar gezichtsuitdrukking :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...