donderdag 29 augustus 2013

Retro uit eigen kast | Spulletjes 2

Opbergmandjes

Zoals beloofd nog een blik op mijn spulletjes!

Boxkleed detail

Retro pennenhouder groen

Hapjesborden 2

Retro dienblad print

Retro keukenrekje oranje op aanrecht

Pennenhouder en etuis


Groene spulletjes

In mijn marktplaats-shopje is al een deel terug te vinden. Volgende keer nog meer retro-vintage-leuks (vooral voor de naaisters), en dan ook echt meer over mijn voornemen... Beloofd!

Overigens wordt hier ook nog geknutseld hoor, daarover hopelijk ook weer snel meer.

11 opmerkingen:

  1. Oh, dat bruin tafelzeil/boxkleed!! Ik vind het niet terug op je marktplaats? Anders heb ik zeker interesse!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, ik moet nog wat foto's nemen ;) Het is niet zo groot, het is idd een boxkleed! En het is wel een van mijn topstukken... Lastig om weg te doen! Volgt binnenkort.

      Verwijderen
    2. Ik heb er net ook één gevonden op de lokale rommelmarkt en nu heb ik de smaak te pakken ;) Ik houd het in de gaten...

      Verwijderen
    3. Wat een toeval! Ik heb er verder nog nooit een gezien! Lucky you :)

      Verwijderen
  2. oooooh help, ik heb net bij je gekeken op MP. Ik word er hebberig van, maar het mag niet. Ik moet opruimen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, wat lief! Jij moet idd opruimen hoor ;) En als je weer ruimte hebt ga je zelf gewoon weer naar de Kringloop - wie zoekt zal vinden :)

      Verwijderen
  3. haha ik ga ook kijken, ziet er onwijs leuk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh ja! Enig!!! wat leuk dat al deze oude spulletjes nog zo in zijn, of weer in zijn! Zo goed ook voor t milieu!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verzend je ook naar het verre België? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...