donderdag 22 augustus 2013

De flexi-stitch

Flexibele zoom

Ik zoomde het geverfde shirtje netjes om met een van de nieuw hervonden flexibele steken van mijn machine. Jeej, het werkte! En wat lekker om eens niet twee draden in te rijgen.

Jammer genoeg gebruikte ik een behoorlijk versleten rompertje voor dit eerste verf-project, hm, ik had het wel even mogen persen voor de foto. De lubberige zoom ligt dus niet aan het stiksel, wel aan het shirtje zelf.

Shirtje

Ik wilde gouddraad gebruiken, maar het draad dat ik in huis had brak steeds in de machine. Welk gouddraad gebruiken jullie om mee te naaien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...