maandag 14 januari 2013

Pakketpost!

In mijn tas een stapel enveloppen en pakketjes, op weg naar verre vreemde oorden, en sommige dichterbij :)

Stapeltje post

Twee kraamkadootjes, jawel, voor een meisje en een jongetje:

Kraamkadootjes

Het eerste boek dat weg mocht en dat ik vervolgens verkocht via bol.com! Ik knipte zelf een precies passende doos uit stevig karton, en plakte de hoekjes nog eens extra af met bubbeltjesplastic voor het dichtvouwen:

Doos voor Bol.com

En dan nog de geheimzinnige grote, lichtgele envelop waar ik nu nog niets over kan vertellen, onderweg naar België. Nu eerst dit alles nog naar de brievenbus slepen.

8 opmerkingen:

  1. Actief maar weer voor de maandagmorgen! Goed begin! Heb zelf lekker anderhalf uur op kosten van de baas zitten mediteren, ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw eerste boek verkocht???!!! Vertel vertel, weet ik niks van? Ik ben nieuwsgierig! En ook naar de inhoud van die Belgische enveloppe :-) :-) Ik heb je mailtje gekregen, ik duim mee dat het toekomt hier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O jee, verwarring alom hier. Ik bedoelde het eerste boek - een oud studieboek, vanuit onze grote zolderopruiming - dat ik wilde wegdoen en uiteindelijk verkocht via bol.com, een nieuw uitprobeersel voor mij :) Heb het maar een beetje aangepast in de tekst ;)

      Verwijderen
    2. Ahhjaaaa oké, ik zat al op het puntje van mijn stoel om te zien welk creatief boek je gemaakt had of welk spannend verhaal je geschreven had :-)

      Verwijderen
  3. Haha ik dacht ook dat je zelf een boek had geschreven ;-)
    Ben ook erg benieuwd nar de inhoud van d grote gele envelop....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jah, je kunt het zelf nog zo logisch vinden maar dan is het toch onbegrijpelijk voor een ander ;) En er worden hier ook nogal wat boeken geschreven natuurlijk....

      Verwijderen
  4. leuk al die post! En aangezien ik in België woon ... :-)
    De kans lijkt me klein, maar je weet maar nooit dat de postbode zich zou vergissen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...