dinsdag 20 november 2012

Award!

Ik kreeg van Doortje Dartel de Liebster Award. Goh wat leuk, ze nomineert mij "omdat ze leuke ideeën heeft", nou dat vindt een mens leuk om te horen :) Doortje, bedankt!


Ik was nog niet zo thuis in awards, maar ik vind het een leuk idee om "kleinere blogs" die je de moeite waard vindt nog wat meer bekendheid te geven. Zo'n award komt met een aantal spelregels:
1. Vertel 11 dingen over jezelf
2. Beantwoord de 11 vragen die aan je gesteld worden
3. Maak 11 nieuwe vragen.
4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen dit Award
5. Laat het hen weten
6. Bedank de persoon van wie jij deze nominatie kreeg.

11 dingen over mijzelf: vrouw, vriendin, mama, enthousiast, loyaal, slim, creatief maar niet kunstzinnig, zie mijn dierbaren/vrienden graag, generalist, hou van buiten maar kom er soms te weinig, hou van de wisseling van seizoenen: wacht met smart op sneeuw!

11 vragen van Doortje Dartel om te beantwoorden:
1. Sinds wanneer heb je je blog? Eind maart van dit jaar
2. Van welke muziek hou je? Alles waarbij ik kan meezingen :)
3. Kies je liever de fiets of auto? Liever de fiets, tenzij ik heel moe ben
4. Welk boek inspireert je? Ik denk nog heel vaak terug aan Torenhoog, Mijlenbreed van Tonke Dragt, prachtig!
5. Heb je huisdieren? Nee
6. Met welk persoon drink je graag koffie of thee? Het liefst met mijn eigen vriendinnen! Maar we zijn vaak te druk om elkaar te zien.
7. Wat ligt er op je nachtkastje? Oordopjes ;)
8. Wat is je lievelingsrecept? Paella als mijn vriend dat maakt
9. Kan je tekenen? Nee, niet echt
10. Met wie zou je nog eens van gedachten willen wisselen? Met mijn opa die overleed toen ik 18 was, nu zou ik hem zo graag mijn leven willen laten zien en over van alles zijn mening willen horen.
11. Wat zou je nog graag willen doen? Aan de weg timmeren als freelancer in mijn werk.

11 nieuwe vragen:
1. Door welke aanleiding of welk voorbeeld ben jij begonnen met bloggen?
2. Hoeveel tijd (per week) besteed jij aan bloggen (schrijven)?
3. Hoeveel blogs hou jij zelf echt bij?
4. Wat vind je het leukste om te doen?
5. Wat zou je vaker willen doen, maar kom je niet aan toe?
6. Waar ben je echt goed in?
7. Wat kun je echt niet?
8. Wat wil je nog leren?
9. Heb je al goede voornemens voor 2013 bedacht?
10. Wat is je favoriete recept?
11. Aan wie geef jij deze Award door?

Ik geef de award door aan Mamamaai, omdat ze zo heerlijk openhartig is en Lorecreatief omdat ze van die leuke jurkjes maakt voor zichzelf. 11 blogsters nomineren gaat me even te ver, velen hebben hem ook al gehad. En dames, ik wil niemand hier mee "belasten", dus je mag hem van mij ook alleen maar aannemen en de regels aan je laars lappen ;)

5 opmerkingen:

  1. Leuk idee zeg! Welke creatieveling heeft dit nu weer bedacht? Wat een mooie blog-community wordt dit al!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk zeg! Dank je wel! Ik aanvaard hem met plezier en ik ga er zeker over posten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Multivroon, van harte gefeliciteerd, erg leuk voor je! XXC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...