woensdag 11 juli 2012

Monsters in de sla

Niets beter dan een regenachtige dag om slakken te vangen.


Omdat ik maar een klein tuintje heb hoef ik over het algemeen nooit aan nare bestrijding te doen. De meeste diertjes mogen gewoon in mijn tuin blijven, alleen vraat aan mijn sla (en wortels!) tolereer ik niet. Slakken worden verwijderd en overgeplaatst naar de gemeentetuin, waar struikjes en bomen in overvloed voor ze zijn.


Wel jammer dat ik het kleine schatje vandaag niet blij kon maken met deze "SJAKKE!!".

(Met dank aan fotograaf Willeke.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...