woensdag 18 juli 2012

Ik ga op reis en ik neem mee

Het schatje en ik gaan een lange reis per trein maken, morgen! Met een grote rugzak, een buggy, en deze twee nieuwe tasjes gaan we op pad! Een voor mij en een voor haar.


Te leuk om niet met jullie te delen. De grote tas is zo klein op te rollen dat je hem makkelijk meeneemt in je handtas en nooit meer een plastic boodschappentas hoeft te vragen. Ik wilde er al lang een, maar vond nooit zo'n leuk printje. De kleine tas heeft mijn favoriete kleuren voor het schatje en een handig maatje voor haar eigen spulletjes onderweg. En misschien wil ze hem zelfs wel eventjes dragen ;)

3 opmerkingen:

  1. leuk die tasjes! zelf heb ik ook 3 van die tasjes heel handig idd. 1 in de buggy liggen 1 in mn handtas en 1 hier thuis. leuk printje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier morgen!!! Schattige tasjes, daar zal het niet aan liggen. Maare eh what's with the Artis pas??

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...