dinsdag 27 maart 2012

Handsfree (kolven)

Als je zenuwachtig wordt van dit onderwerp, scroll maar snel door dan!

Als je net als ik altijd tijdgebrek hebt, maar wel graag je kindje een goede start wilt meegeven, heb ik hier een tip: koop lichtgewicht kolfsetjes met dunne flexibele slangetjes, sluit deze aan op je kolf (bij mij paste deze goed op deze, gebruik voor het comfort ook de kussentjes van die laatste). Trek een shirt aan met wijde hals, en schuif de schelp onder de rand van je shirt en je bh. Zeker samen met het vacuüm blijft het in mijn ervaring goed zitten. En je hebt je handen vrij voor iets anders!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...