vrijdag 26 februari 2016

Herfstjurkjes 2 | Panda's

Op model 2

En ik was nog zo van plan lekker door te pakken met de herfstjurkjes. Gelukkig is het nog steeds herfst.

Maar life got in the way, oftewel, ik deed teveel andere dingen de afgelopen tijd! Zoals naaien, haha, nog meer blogachterstand! Bovendien had ik last van te weinig licht, grrr, niks aan om zo te fotograferen.

Op model 1

Daarom een kort blogje, met wat foto's die ik toch maar maakte, ondanks dat licht. En die vervolgens vanwege tegenzin heeeel lang op de schijf stonden voordat ik ze in dit blogje plakte. En die ik vandaag een beetje bewerkte om ze toonbaar te maken.

Pandajurkje

Wèl een heel leuk jurkje, in een leuk stofje! Vind ik. En een super cool model ;)

Op model

Patroon: op basis van dit shirt, verlengd en met zakken toegevoegd.
Panda's en minttricot van hier, roze uit de voorraad


Herfstjurkje 1 en 3.

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...