woensdag 18 december 2013

Kleine beetjes part 2 | stof van oma

Van de oma die we onlangs verloren kreeg ik postuum een stapel vrolijk gekleurde tricot spulletjes. Wat een lief idee van opa, er is genoeg om van te recykleren voor het meisje waar ze zo van hield! Allerlei ideetjes om deze spulletjes goed her te gebruiken.

Stapeltje van oma

Hier zag je al eerder een strook geel tricot langskomen. Hetzelfde hemd gebruikte ik voor de kleurige accenten in deze jurk, de eerste versie - en voorlopig veel te groot! - van de winterjurk.

Jurk met stof van oma

Desalniettemin werd er vrolijk in gedanst en moest ik m verstoppen na twee dagen full time dragen ♥♥♥

IMG_3098

Deze week elke dag een post over recykleren.

10 opmerkingen:

  1. Mooie jurk. Beter te groot dan te klein toch. Dat vind ik helemaal zo zonde als ik iets gemaakt heb en ze blijken het niet te passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hou van kleren die groot vallen beter als dat strakke hij is iig erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke jurk en super dat het ook aan oma herinnert. Lekker groot, ze groeit er vanzelf in (wel in de gaten houden want voor je het weet is het te klein)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is wel heel erg leuk geworden. Jammer dat ie nu te klein is maar ze groeien zo snel dat voordat je het weet ze hem wel aankan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, en wat een lief idee, kreeg een beetje tranen van...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Vroon, wat leuk!! Als je het lijfje wat inkort kan hij volgens mij wel hoor (o=zo van de foto ingeschat met mijn lekenogen...:-))
    Kan je niet eens hier komen en vanalles van ons (ver)naaien?
    XXC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is ook wel wijd hoor... En er zitten lusjes in de zijnaad voor de "riem" van elastiek, nee, ik had er geen zin in hem te vermaken... Ze moet maar wachten ;) Enneh, ja hoor, gezellig!!

      Verwijderen
  7. Echt een prachtig kleedje!
    Spijtig dat het nog zo groot is maar beter te groot dan te klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig inspirerende Multivroon ben je toch. Oooo, had ik maar alvast pensioen...Nou, eerlijk gezegd is het ook een kwestie van prioriteiten...De kleertjes zijn geweldig leuk, maar die lieve kleine Mijntje steelt mijn hart. Wat een knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...