vrijdag 29 november 2013

Weinig creatief maar wel handig | Shirtjes gemaakt

Rompers worden t-shirts

Ik had net een mooie stapel nieuwe rompers voor haar gekocht, toen ze besloot echt zindelijk te gaan worden. Tja, doorgeven is een optie. Maar deze wilde ik nog niet kwijt en waren ruim genoeg voor een tweede leven.

Knipperde knip

Ik verlengde ook een favoriet zomers shirtje. De boordjes maakte ik van een oud t-shirt van papa en een bijzonder geel hemd waar ik het nog wel eens over zal hebben.

Waslijntje

Op de achtergrond een lakentje uit mijn jeugd, gered uit mijn vaders verbouwing... Durf ik daar ook nog eens de schaar in te zetten?

5 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd wat je van het lakentje gaat maken, zo mooi!
    Toffe shirts, moet niet altijd origineel zijn :-) Het rood met de gele boord vind ik wel een toffe combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke dat is handig en het staat ook nog eens erg leuk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, slim, shirtjes heb je nooit genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...