donderdag 27 december 2012

De Hoodie die geen hood had. Of de fleece die niet van fleece was.

Kadootje!

Ik liet er hier al wat van zien. Een verjaardagskadootje, nu eindelijk af. Ze koos zelf de kleur velours uit de voorraad, en ik zocht me vervolgens rot naar de stevige oranje boord ;) Ik maakte hem zoals ik ze zelf graag draag, warm en knus. Hopelijk valt hij in de smaak!

Op model

Kraag

Zijkant

Zak en mouwboord

Kraag

(De foto's op model zijn expres wazig, maar de andere zijn ook niet allemaal scherp, ondanks het kleine zonnetje blijft de velours lastig te fotograferen.)

Stof en rits van de markt
Boordstof van hier

9 opmerkingen:

  1. Maar ondanks dat zie ik wel dat het heel mooi is ;) !
    Wat vind ik dat toch vreselijk knap dat je zoiets zelf kan maken....!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk vest is het geworden. Lijkt mij heerlijk zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk hoor!! Ziet er profi uit. Liefs uit Curacao

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, ziet er zo comfortabel uit, zoiets om nooit meer uit te doen!
    Vrolijke kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden zeg! Zo te zien is de ontvangster er ook héél erg blij mee, dat zei je zelfs door de wazige foto's heen nog:-)) Ik zou zeggen...eer van je werk!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, erg mooi, de kleuren ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...