dinsdag 23 oktober 2012

Op de valreep | Snijbietrecept

De laatste, of bijna de laatste oogst uit de tuin?

 Ik sneed de snijbiet nog maar eens af, het staat er nog sappig en vrolijk bij :)

Herfstige schotel:
Bak spekjes, champignons, klein gesneden rode paprika aan met een teentje fijngesneden knoflook. Laat lekker even bakken. Voeg weinig gember, oregano, paprikapoeder en iets meer kaneel toe. Snij een appeltje fijn en bak nog even mee. 

Was de snijbiet heel goed als ie uit eigen tuin is, snij in grote stukken, en roerbak kort mee. Voeg nog wat water toe om het wat sappig en sauzig te maken, als je wilt een klein beetje room. Serveer bijvoorbeeld met rijst, of aardappels.

Eet smakelijk!



1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...