dinsdag 9 oktober 2012

Deurenproject

Ons huis kwam tot ons verdriet met stalen kozijnen en saaie opdekdeuren voor bijna alle binnendeuren; kamerdeuren en ingebouwde kasten. Dat betekende een (eindeloos) deurenproject, na de verhuizing. 



Stap een in dit project was het vervangen van alle kamerdeuren door moderne (maat-) paneeldeuren, sommigen met glas of matglas, toen we hier tegen een geweldige aanbieding aanliepen. 

De deuren waren netjes gegrondverfd, en konden dus direct "voorlopig" worden opgehangen. Twee dagen voor de bevalling hing ik nog een keukendeur in z'n scharnieren ;) En zo hangen ze er veelal nog tot onze schaamte, soms lakken we een deur af, en dan nog een, zo komen ze allemaal nog wel eens aan de beurt, hopen we.

Hoewel een hele verbetering, was daarmee het project nog niet af, wordt vervolgd!

1 opmerking:

  1. Wow zoveel mooier!
    Toevallig poetste ik vandaag eens enkele deuren in huis en zag dat er hier ook de nodige afgelakt moeten worden.
    Ben hier een jaar of zes geleden komen inwonen bij manlief en och ze zijn geverfd...het nadeel van een handige man is dat hij bij vrienden wel helpt met klussen, maar thuis blijft het liggen...och ja mag niet klagen hoor, geniet liever van quality time met elkaar ;). Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...